Gepost door: Ilse | 03/08/2010

Wij verhuizen naar blog.vierenveertig.be

Het hing al een tijdje in de lucht. De naam van mijn blogstek was iets te expliciet (bezint eer ge begint) en het linkje naar de google maps dat bij elke google zoekopdracht verscheen, begon me stilaan bij de nek te grijpen.

Ik houd het hier dus voor bekeken, maar geen nood ik zet mijn verhaal elders verder: opnieuw geweldige verhalen, nieuwe hebbedingetjes, dezelfde blogster … alleen een andere URL en een veel schoner kleedje (naaien is niet mijn sterkste kant maar met dit kleedje kon ik net iets beter overweg).

Daarom lieve lezers, pas de link naar mijn blogje aan in je favorieten, feedreaders en blogrolls. Vanaf nu is blog.vierenveertig.be the place to be!

En houd blog.vierenveertig.be goed in de gaten, want zo’n nieuwe stek verdient een feestje. Daarom mogen jullie één dezer daar een geweldige give-away verwachten, zo eentje waar je echt geen nee tegen kan zeggen. Uitkijken dus! Enne, niet vergeten die linkjes aan te passen.

Responses

  1. Het heeft nooit tilt gedaan, maar nu je er zelf over begint besef ik dat jullie niet zo ver van mijn ouders wonen 🙂

  2. Ha, google maps! Zijn er dan zo weinig Schriekstraten?
    En die header? Die verhuist niet mee? Zonde.
    En ja, nog heel veel hebbendingen aub! 🙂

  3. Dat klinkt spannend!

  4. Hallo,

    Waar heeft u die schitternde smurfen gevonden? Van welk merk zijn ze? Ze zijn prachtig!

    Groetjes,
    Nadia


Geef een reactie

Categorieën

