Gepost door: Ilse | 23/07/2010

Legospellen give-away

Leuk … er stond een pak voor de deur van Lego met een extra Legospel om te testen en als nog leukere extra een Legospellen geschenkbon om een andere familie te plezieren.

Dus wie zin heeft om het Minotaurus spel van Lego te testen ( ter info, het spel is voor kinderen vanaf 7 jaar) en daarna een online vragenlijst in te vullen, laat je berichtje hier achter in commentaar.
Ik geef jullie tot volgende vrijdag 30 juli (mijn verjaardag) om mee te doen.  Men zegge het voort!

Ter info: ik vermoed dat ik het spel alleen maar aan Belgische lezers kado kan/mag doen.

Responses

  1. jaaaaaaaaaaaaa! Ik wil dit supergraag testen met mijn oudste lego- en spelletjes-gekke zoon van bijna 7.
    leeuwkes DOT com AT gmail DOT com

  2. Oh ja, ik doe ook mee!

  3. Met heel veel plezier willen wij ‘testkonijn’ spelen.

  4. Tedju zeg, GroteMan moet nog 5 worden, zal dus nog een beetje te vroeg zijn vrees ik. Jammer !

  5. tuurlijk doen we mee, lego kan best ook voor twee gekke meiden, trouwens met een papa die ‘vroeger’ graag met lego speelde is het ook leuk. We wachten in spanning af …………..

  6. Dochters van 8 (op 29/07) en 10 spelen heel graag spelletjes. Ook zoon van 12 speelt nog graag mee.
    Ben ook heel benieuwd naar de Lego-spellen.

  7. Na de duplo hebben mijn jongens nu ook de lego ontdekt. Warre maakt tegenwoordig de ene auto na de andere (7+) dus dat spelletje zal hier ook wel in de smaak vallen. En wij spelen graag mee!

  8. Ha, wij zijn echte spelletjesmensen, dus we doen ook graag mee!

  9. Die omzetstijging van 280 miljoen euro (ja, ’t is gigantisch) vorig jaar bij Lego? Dat hebben ze natuurlijk aan onze kinderen te danken! We zijn hier al enkele dagen aan het nadenken over hoe we dat arsenaal nu mee op vakantie naar zee gaan nemen… Maar een spelletje zal er nog wel bijkunnen.

  10. Ja, wij doen ook mee! Onze vier kinderen zijn intussen allemaal ouder dan 7, dus wij zijn het ideale testgezin ;-).

  11. […] Niet vergeten: de give away loopt morgenmiddag af. Geïnteresseerden moeten zich […]

  12. Oef, op de valreep nog jouw give-away gezien.
    Mijn zoon zou dat wel zien zitten (en vader ook, denk ik).

  13. ben ik nog op tijd?

  14. […] En dan voelde ik me een beetje schuldig, omdat al die anderen wel kinderen van 7+ hebben. Eerst dacht ik nog, ik geef het door, maar dan kwam er dat duiveltje […]


Geef een reactie

Categorieën

