Gepost door: Ilse | 15/06/2010

Kinderverdriet

’t Moest weeral lukken. Het vaderdagkado dat Arne in school maakte, kwam vanavond nogal stevig in aanraking met de grond net nadat Arne het water gaf. Het glazen bokaaltje dat was beplakt met “ik heb een boontje voor jou” letters in duizend stukjes, het supersnel groeiend boontje in twee gebroken …

Tranen vloeiden rijkelijk want hij had daar zoveel moeite voor gedaan om al die lettertjes te zoeken en op te plakken en dat boontje groeide zo goed. Snikkend is hij z’n bed in gegaan.  Ik verwacht me komende dagen nog wel een paar keer aan traantjes. Zielig, hé …

Responses

  1. Ocharme! Ik ben er zelf niet goed van als ik het zo lees 😦

  2. Ohhh !!! Weet je mama, plant snel 2 boontjes: eentje voor papa en eentje voor Arne. De lettertjes zal hij dan misschien zelf opnieuw zoeken ???

  3. O, kan je niet vragen aan de juf of zo nog zo’n boontje heeft? Dan kunnen jullie samen nog zo’n bokaaltje knutselen.

  4. och wat zielig voor hem… (en voor de papa ook natuurlijk)… de tips hierboven lijken me wel de moeite inderdaad…

    en ik had hier ook nog niet gereageerd op dat tweelingske van jou dat 2 is geworden… dikke proficiat nog hé…

    enne, ik heb je klacht ivm de kaartjessite in ghb doorgegeven, maar toen ik net zelf een kaartje wou versturen kreeg ik ook weer die foutmelding, pfff, ze zullen teveel kaartjes krijgen zeker?! jammer… maar ik wacht nog op het mijne zulle 😉

  5. ohhh écht! Zo zielig voor hem 😦
    kan je niet samen met hem een nieuw potje knutselen?

  6. Oh nee, dat is echt erg. Hopelijk vinden jullie toch een oplossing.


Geef een reactie

Categorieën

