Gepost door: Ilse | 14/06/2010

Vaderdag

Papa werd in de watten gelegd: een prachtig kiekeboepopje van Nand (gemaakt van een houten lepel, wat een tweejarige tegenwoordig toch maken kan), een opbergdoos van Mats, een boontje van Arne en een chocoladerasp van ons allen (omdat ik het beu was dat er hier regelmatig met een scherp mes chocolade afgeschaafd werd op een boterham en ik in gedachten de vingers in het rond zag vliegen). Ik weet wat hier de komende weken op de boterhammen zal liggen. Hmmm ….

Responses

  1. Dat had ik nu nog nooit gezien, zo’n chocoladerasp!

  2. Dat ziet er wel ontzettend handig uit! Mag ik vragen waar jullie dit gekocht hebben?

  3. @Tine: wij hadden al lang een Kenwood keukenrobot en dit is zo’n accessoire voor de Kenwood (Roto Food Cutter)


Geef een reactie

Categorieën

