Gepost door: Ilse | 24/03/2010

Waaw …

“Dit jaar gaan we er van profiteren“, zei ik in een van mijn vorige blogjes en vandaag vond ik toevallig dit vakantiepark in Denemarken net naast Legoland. Naar wat ik hier lees dik in orde, maar naar wat ik hier vind ook helemaal niet goedkoop. Het zwembad, het land én de nabijheid van Legoland maken natuurlijk veel goed.  De foto’s die ik zag gaven me in ieder geval een “waaw” gevoel.

Als je naar Denemarken gaat wil je natuurlijk meer doen dan zwemmen alleen, en wil je ook echt iets van het land gezien hebben. In hoeverre zoiets makkelijk gaat met drie kinderen is natuurlijk een andere zaak. Een gewoon vakantiehuis zou dus evengoed en waarschijnlijk  een goedkopere optie zijn. We zullen wel zien, hebben nog HEEL veel tijd … maar dromen is toch ook leuk …

Responses

  1. Wij vonden dat fantastisch in Legoland. Denemarken op zich is fantastisch. Niet dromen, doen!

  2. Ik heb een heel erg goede brochure met vakantiehuizen in Denemarken liggen. Novasol… Te verkrijgen in het reisbureau of te consulteren via internet.

  3. Denemarken is super met kids. Om te beginnen al geen 30°C, maar toch warm genoeg.
    Veel plaats om te spelen, fietsen … water, strand, speeltuinen, … en LEGOLAND.
    Als kind vond ik het daar super en het staat op ons lijstje om met onze kids te doen!!

  4. Ooh Denemarken! Meer dan een maand rondgereisd met mijn ouders toen ik veertien of zo was. Toen in jeugdherbergen. Was een enorm gesleur, we hebben kilo-meters gevreten, maar zonder twijfel in mijn top drie van alle vakanties ooit.

  5. […] die reis naar Legoland, die komt er vast en zeker nog een keertje […]


Geef een reactie

Categorieën

