Gepost door: Ilse | 07/02/2010

Hebbeding: Puppy van Magis

Deze drie witte smurfen stonden al een poos in huis.

Daarna kwam dit knappe olifantje.

Dan volgden deze hippe konijntjes:

En toen zag ik deze puppy’s van Magis en ik was opnieuw verkocht (Kleine correctie, ik had ze lang geleden al eens gezien in een tijdschrijft en was toen al verkocht). De puppy’s zouden hier in ieder geval niet misstaan in het rijtje. Ze bestaan in drie afmeting en natuurlijk ook in wit. Misschien? Ooit? Dromen is toch fijn …

foto donodot

En voor de geïnteresseerden: geestelijke vader is Eero Aarnio. Een man die al één en ander op zijn naam staan heeft en als je z’n collectie bekijkt, zal je misschien wel de bubble chair of pastil herkennen. Die gigantische dino in z’n kantoor (zo’n kantoor wil ik ook wel) is ook wel geweldig.  Kopen? Tegenwoordig vind je alles online, dus ook de puppy’s: hier of hier of hier of …

Responses

  1. Wij hebben zo eentje, middelformaat in het lime groen! Super leuk en mooi hé!!

  2. Die smurven zijn trouwens ook super leuk zeg! En die Magis honden kan je toch in redelijk veel winkels al kopen?

  3. @Jessie: kwijl kwijl … 😉
    ’t probleem is dat ik niet alles kan kopen wat ik mooi vind en dat zo’n hebbedingen de leuke extra’s zijn (en als je nog wat wil sparen voor de uitjes en vakanties). Misschien een goeie tip voor moederdag of verjaardag (en nu maar hopen dat iemand van mijn venten – waarschijnlijk de grote vent- dit leest 😉

  4. Mijn vriend is ook zo gek van vinyltoys, hij zou er een heel huis mee willen vullen.

    Die olifant is echt fantastisch zeg!

  5. oh, die smurfjes… zo schattig!
    en ja, de puppy’s zouden zeker in het rijtje passen… mss je eigen puppy-ogen-blik es gebruiken bij grote vent als het bijna moederdag of je verjaardag is… zo’n dingen zijn ook pas leuk als ze ‘extra’ blijven, toch?!
    maar het dromen vooraf is ook al heel fijn, vind ik zelf meestal!

  6. Waar komt die olifant vandaan? Zeer toffe dingen!

  7. @mamavan2toffemeisjes: over het olifantje vind je hier wat meer:

    https://schriekstraat44.wordpress.com/2009/08/05/mooi-2/

    of hier: http://www.vitra.com/nl-be/home/products/eames-elephant/overview/

  8. […] tuin, die er op deze tijd van het jaar er op z’n best uitziet; een mooie boom, mooie dingen, mijn olifantje, smurfjes,  … maar ook gewoon iets mooi zien online, in een tijdschrift of in een […]


Geef een reactie

Categorieën

