Gepost door: Ilse | 26/01/2010

Gedaan met wassen

Arne z’n modderige speelkleren na een middagje jeugdbeweging gaven zondag de doodsteek. Mijn wasmachine deed met de nodige mankementen 12 jaar trouw dienst, maar nu is het helemaal gedaan.  Mijn laatste poging om het nieuw leven in te blazen, bleef zonder resultaat. En zelfs de filter eens openen (en een schat aan rommel vinden, nikske …)

Ik zal mijn ecocheques mogen boven halen en op zoek gaan naar een nieuwe trouwe bondgenoot in het huishouden.
Iemand tips? Degelijk, eco-vriendelijk (bestaan er geen warmtepompversies of zo?) en vooral “proper” wassen en een stel vuile kinders aankunnen …

Responses

  1. Ik zweer bij Miele. Met de paplepel meegekregen en niet van me kunnen afschudden.


Geef een reactie

Categorieën

