Gepost door: Ilse | 12/01/2010

Een koopje …

Dat dacht ik toen ik vorig jaar een klein schoon winterjas van Van Hassels in de solden zag voor misschien 20 euro. Het jasje was nog wat op de groei, maar toen eind december Mats z’n oude jas er echt niet goed meer uitzag,  haalde ik het jasje uit de kast. Van Hassels, duur en kwaliteit dacht ik altijd … Vandaag was de rits al naar de vaantjes, na twee weken dragen. Grr. De rits is ondertussen al gedeeltelijk ontmanteld en één van de komende dagen ga ik me er aan wagen om de rits te vervangen. Laat ons hopen dat het goed afloopt …

Responses

  1. Ha. Ik heb hetzelfde voorhad met een giletke van Van Hassels (ook uit de solden 😉 ). Eén keer gedragen (het zat perfect), één keer gewassen en de vorm was er kompleet uit, het was echt een zak geworden. Niet meer gedragen dus daarna ….


Geef een reactie

Categorieën

