Gepost door: Ilse | 01/01/2010

Mama’s & online trends in 2010

Ik las eerder deze week het trendrapport voor 2010 samengesteld door Bart De Waele en deze quote uit de tekst van Bnox deed me even glimlachen:

“Moeders: Vrouwen met kinderen (her)ontdekken internet en sociale netwerken als een manier om werk en privé in balans te houden. Agendabeheer van het hele gezin, online boeken van vakanties en vooral: nog vaker online spelletjes spelen met andere dysfunctionele huisvrouwen.”

Er is veel van bovenstaande op mij van toepassing (en dus al helemaal into 2010), maar dat online spelletjes spelen … dat vind ik pas tijdsverspilling (zou daar in 2010 dan verandering in komen?)

Responses

  1. Online spelletjes spelen zie ik mezelf ook niet doen. Geef mij dan maar een echt gezelschapsspel met de kinderen of vrienden.


Geef een reactie

Categorieën

