Gepost door: Ilse | 29/12/2009

Mini give away …

Iemand interesse in de laatste “Feeling Wonen december” ?  Ik heb die dubbel sinds ik zondagavond een abonnement op Feeling Wonen vond in mijn pakje (jippie!!!).

Ik veronderstel dat de gulle schenkel daar geen probleem mee heeft, ik lapte hem blijkbaar hetzelfde met een abonnement op Shoot. (M. als je die Shoot echt dubbel hebt, wil ik de dubbele wel lezen en geef ik je aan het eind van je abonnement er wel eentje extra).

Voor de geïnteresseerden, laat iets achter in comment en dat beslist het lot aan wie ik hem bezorg (2 januari doe hem op de post)!

Responses

  1. O ja! Feeling Wonen is altijd leuk om in te bladeren. Al zou die Shoot me ook wel kunnen bekoren.

  2. Ik wil ook wel meedoen. Feeling Wonen is altijd leuk om bij weg te dromen én goed als inspiratiebron! Nu de zwaarste verbouwingen eindelijk achter de rug zijn hier, kunnen wij (joepie!!) ons eindelijk storten op de leukere projectjes zoals afwerken en decoreren!

    🙂

  3. Ik wil ook graag meedoen!

  4. Hi, hi, in mijn pakje zat ook een abonnement op shoot. Maar een feeling wonen december heb ik nog niet…

  5. Een Feeling Wonen, heerlijk leesvoer voor winterse dagen. Ik doe mee!

  6. Oh ja, Feeling Wonen: heerlijk om in te bladeren en om af en toe eens inspiratie op te doen. We moeten van ons huis nog steeds eens werk maken… Ik doe mee !


Geef een reactie

Categorieën

