Gepost door: Ilse | 22/12/2009

Secret Santa (part 2): yes yes yes!

Deze middag om 11:30u dit pakje gaan oppikken in de lokale postshop.

En in de doos zat dit leuke zakje met kaartje (en ik werd nog nieuwsgieriger):

En toen zag ik dit (en volgde er een vreugdesprongetje):

Jawel, deze leuke boekensteunen zijn van mij. Yes, yes, yes, ik ben super blij. Mijn allereerste hebbeding, helemaal van mij nu en in mijn favoriete kleurtje. Hip hip hoi, mijn dag kan niet meer stuk (ook al was ik begonnen met mijn jaarlijkse keukenkast-uitmest-actie ;-( ).

Dank je wel Fie, super dikke dikke dikke dikke merci! You make my day!

En natuurlijk ook: dank je wel Tess voor dit leuke initiatief. Ik ben fan!

Responses

  1. Leuk leuk leuk!

  2. Mooooi! Moet superleuk zijn, zo iets dat je Ă©cht wilde!
    Ik vind het trouwens een hele leuke reeks hier, die hebbedingetjes.

  3. Amai Ilse, meer ‘YOU’ kan het bijna niet zijn denk ik!!Super!!
    Trouwens, ik wil ook even zeggen dat ik vind dat jouw kado ook echt heel erg tof is, goed gedaan, amai!!

  4. ik ben blij dat je er zo blij mee bent.

  5. […] Ilse […]


Geef een reactie

Categorieën

