Gepost door: Ilse | 09/09/2009

Pixar mania

De pixar mania blijft voortduren, ook huize ondergetekende. Arne heeft nog 10 ontbrekende kaartjes, Mats nog 17.

Ondertussen heeft Arne de datums van de ruilbeurs in zijn geheugen geprent. Vandaar waren er spelende klasgenootjes op bezoek, maar volgende week woensdag staat er nog niks op de planning. Ik hoop van ganser harte dat Arne z’n boek tegen dan toch nog vol raakt …. Heb absoluut geen zin om met drie kinders te gaan leuren voor kaartjes …

Responses

  1. Laat maar eens weten welke de jongens nog te kort hebben, dan kijk ik wel even in Ralfs dubbels. Met de post kunnen ze er dan wel raken.

  2. ’t Is een echte hype onder die kinderen. Zelf heb ik mij er zoveel mogelijk buiten gehouden. Geen berichten op facebook e.d. over welke kaartjes Grote Pruts nog moet hebben. Maar als straks de actie voorbij is en hij nog maar een paar kaartjes moet hebben, vind ik het toch ook een beetje sneu als zijn boek niet vol geraakt.

  3. @prutsen: heb ergens gelezen dat je na 16 sept gewoon de ontbrekende nummertjes kan bestellen bij Delhaize.


Geef een reactie

Categorieën

